czwartek, 29 maja 2014

Nowe stroje BVB na sezon 2014/2015?

Sezon 2013/2014 zakończył się dla Borussi Dortmund 17 maja meczem o Puchar Niemiec, przegranym niestety 2:0 z Bayernem Monachium. Sezon ten był średni, mimo wszystko jednak uważam, że w następny powinno być lepiej. Jak wiadomo, szykują się zmiany w kadrze, odchodzi Robert Lewandowski.
Oczywiście zarząd nie zostawi tej tak sprawy, został zakupiony Adrian Ramos z Herthy Berlin, dodatkowo trwają negocjacje z Torino F.C w sprawie transferu Ciro Immobile, młodego napastnika, który zapewnił sobie w lidze włoskiej tytuł króla strzelców. Jednak nie tylko kadra ulegnie zmianie, także stroje na nowy sezon 2014/2015 powinny się zmienić :).
W internecie widziałem sporo propozycji koszulek piłkarskich na nowy sezon, dlatego postanowiłem zaprezentować je tutaj :)








Dziwne... Wydawało mi się, że producentem koszulek dla BVB jest wciąż Puma. Tu widzimy jednak naszywkę Adidasa. Dziwi mnie jeszcze jedna rzecz. Mianowicie, nad herbem klubu mamy tylko jedną gwiazdkę a powinny być dwie.
Koszulka moim zdaniem prezentuje się ładnie, mamy mniejszy napis "EVONIK" niż to było w poprzednich edycjach koszulek. Ładnie prezentują się paski na czarnym tle. Ogólnie to nie jest źle :).












Koszulka zbliżona stylem do tej z tegorocznego sezonu. Różnica jest taka, że mamy na dole i na górze czarny kolor, oraz na rękawach czarne paski . Według mnie bardzo ładnie prezentuje się, na pewno lepiej niż koszulka Adidasa :). Z całym powodzeniem mogłaby być ubierana na nowy sezon 2014/2015.
















Koszulka, która w ogóle mi się nie podoba. Ten, kto projektował tę koszulkę kompletnie zapomniał już o gwiazdkach nad herbem.
Strój przypomina ten, w którym Borussia grała w Lidze Mistrzów w sezonie 2012/2013.
Mimo wszystko, uważam że koszulka mogłaby być ładniejsza :).















Kolejny projekt Pumy. Według mnie najładniejsza koszulka (obok tej z czarnym wzorem na dole i górze) która spokojnie mogłaby się sprawdzić na nowy sezon.












Oczywiście stroje nie są najważniejsze. Liczą się dobre wyniki w lidze i pucharach, które mam nadzieję że będą sprzyjać Borussi w nowym sezonie 2014/2015. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz